Pārdomas par to, kā radās Digitālais brančs un kā šī spontānā ideja pārtop par zīmolu.

Pārdomas par to, kā radās Digitālais brančs un kā šī spontānā ideja pārtop par zīmolu.

Kādus piecus gadus atpakaļ, RTU Cēsu studiju un zinātnes centrā, uzņēmējdarbības lekcijās ievēroju, ka dažiem studentiem no IT un uzņēmējdarbības mācību programmām ir zināšanas un liela interese par tā brīža jaunajiem terminiem kā digitalizācija, BA rīki, aplikācijas, podkāsti, lietu internets, satura mārketings, digitālais mārketings, influenceri, sociālie tīkli, mājas lapu efektivitāte, digitālie rīki, SEO, interneta dizains, patērētāju uzvedība un paradumi interneta vidē, utt. Tagad saistībā ar šiem terminiem ir radušies citi termini, bet reiz tas bija Digitālā Branča sākums.

Lekcijās diskusiju veidā nonācām pie dažādām ar digitalizāciju saistītām tēmām un piedāvāju studentiem papētīt vairāk un sagatavot prezentācijas par sev interesējošām tēmām un pastāstīt saviem kursa biedriem. Studenti bija atsaucīgi, sagatavoja prezentācijas un noprezentēja kursa biedriem. Tēmas bija aktuālas un pēc katras prezentācijas bija aizraujošas diskusijas. Studenti izrādīja iniciatīvu un iesaistījās vairāk un noorganizēju otru pasākumu, kurā aktīvie studenti noprezentēja savas tēmas citiem augstskolas kursu studentiem. Radās ideja, ka šāds pasākums ir jāturpina un jāveido publiski pieejams. Lai pasākumu publicētu, bija vajadzīgs arī nosaukums, tāpēc izveidoju nosaukumu. “Digitālais brančs” un tēmu pirmajam publiskam Digitālam brančam “Digitālais mārketings no tuvās nākotnes”. Šī branča spīkeri bija RTU Cēsu  SZC studenti un uzņēmējs Edgars Kebbe. Šobrīd jau ir noorganizēti vairāk kā septiņi digitālie branči, katram brančam ir sava tēma un katra branča spīkeri ir konkrētas nozares eksperti. Tā spontānā ideja par Digitālo branču ir izveidojusies par zīmolu.

RTU Cēsu studiju un zinātnes centra docētāja – Gina Mata